Bsecill Zerr Minnakevkedisi MihraKus Nehir06 Sevvaldal dygcm hepinize çok teşekkür ediyorum değerli deneyimlerinizi paylaştığınız için 🌺
Bsecill DenizinAnnesiiiii denemekte fayda var su önemli hepimiz için inşallah pipetliden içmeyi sever
Pnrmus Pipetlide sanirim biraz kalitelik almak lazim. Plastiğinde kullanilan malzeme yosun yada koku yapma ihtimali temizleme kolayligi pipetin temizlenebilmesi. Uygun fiyatlilarda bunlari cok iyi arastirmak lazim.
Bsecill Pnrmus çok haklısınız bu yönünü de düşündüm hatta bi markada çelik gördüm acaba onu mu alsam dye düşünmeden edemedim bakalım hala değerlendirmelerim sürüyor 😊 teşekkür ederim uyarınız için
Hunilianne Bsecill nuk action cup kullanıyoruz 12 ayından itibaren pipetli kullanmaya başladı. Öncesinde avent alıştırma bardağı vardı. Pipeti diş kaşiyicisi olarak kullandığı için alismasi uzun surdu 😂
Zerr DenizinAnnesiiiii Tedi istanbulda züccaciye gibi bi mağaza zinciri. Bim gibi a101 gibi mahallelerde var
Mihtesemanne Bsecill kızım yaşına girdiginden beri avent pipetli kullanıyorum akıtma vs. Yaşamadım 20 aylık olmak üzere kızım
Bsecill miraninannesi18 evet ikisinede iyi diyorlar hangisi indiriöe girerse o kazanacak galiba bendede 😂
miraninannesi18 Bsecill suan nuk daha uygun trendyolda 74 tl sanrm :) avent 99 tl🙈 bende 70tl ye aldm inidirmde aventi
Bsecill miraninannesi18 evet evet baktım bende hatta ikiside sepetimde 😊 ama şubatta indirimler oluyomuş burda öyle görmüştüm şubatı bekleyeyim bakalım ne indirimleri göreceğiz 😊