LadyD Khazely bende tam olarak aynısını yapıyordum☺️ Bence 40 ı cıktıktan sonra bebekler uyandırılmamalı kendisi acıkınca zaten uyanır. Ama herkesin düşüncesi başka ve herks bebeği için en iyi oldugunu düşündüğü şeyi yapar tabiki☺️
Damlalala Be be ğim 1.5 aylık ve ben daha hiç uykusundan kaldırmadım çünkü uyuyan bir çocuk değil doğduğından beri 24 saatte max 7 saat uyuyor sizlere o kadar imreniyorum ki okurken 😂 ne güzel brşeydir bebeğin uyuması kimbilir 👍🏻😅
Khazely Damlalala benim de 2 aylık olana kadar öyleydi bu cocuk nasıl dayanıyor ben dayanamıyorum diyordum eskiye nazaran daha iyi gibi atak matak bozuyor işleri 😆😆