Khazely Bebişim 2 ay 10 günlük teyzeleri. 40 ından beri akşam 9 9.30 da yatırırım Bi 3 de Bi de 6 da emer. 8 de uyanır tamamen.ilk uykusu uzun oluyor Uyandırmıyorum ama içim rahatta etmiyor daha küçük diye
yavruhamsihafsacuk Khazely canım bende 2.ayık başından beri doktor tavsiyesi ile gece emmelerini kendi isterse yapmaya başladım kendim uyanıp vermedim göğüslerinde sorun olmayacaksa hem kendi uykun dinlenmen için hemde bebiş için dene derim:)) başlarda pek gönlün el vermiyor ama oluyor :))
bitanem123 Khazely sakın uyandırma ben açtır diye uyandırdım ha 6 aylıgız uyumuyor 2 saatte bır emmeyi beslenmeyi alışkanlık etmiş.
Srhnzlcn Khazely canm uyku yarı gıdadır kilo alımı vs şyiyse doktrun kaldır demiyosa hiç uyandrma sonrada düzen yapıcam dye uğraşırsn
Khazely ikizminikler kilo alımı normal ama analık işte 🤷♀️ 50 kere düsünüp yatıyorum kaldırsam mı diye 😄 ama ben uyandırınca 12 gibi tövbe Allah ağzını açmıyor
Khazely yavruhamsihafsacuk aynen aslında açken ortalıgı yıkan bir bebem var öyle rahatlatmaya çalısıyorum kendimi 😄 10 dk tek meme emer doğduğundan beri. Göğüslerim şişer ağrır gece ama böyle aşırı olmadıkça müdahale etmiyorum bebeğe de memelere de
ikizminikler Khazely uyandırma uyanmaya alışmasın ne güzel işte sende keyfini çıkar uyuyun dinlenin benimkiler de öyle olur inşallah 😂 hiç uyanmasa kalk demem
nefesimm Hazır konu ile alakalı iken burada sorayım bari. 25 günlük bebem. 2 saatte bir uyanıp emzirmeye çalışıyorum. Bazen aralıklar uzuyor o uyanmıyor vs falan. Kendi uyanıp beslenme olayına ne zaman geçmeliyiz? Devlette kontrolleri yapıldığı için doktora soramiyorum ne yazık ki ,😕 ikizminikler Srhnzlcn bitanem123 Khazely Khazely
Khazely bitanem123 bu da gündüz öyle sanki 2 2.5 saati geçince açlıktan içi geçmis gibi davranıyor alıskanlık mı hareketli oldugundan daha sık mı ihtiyacı oluyor bilemedim 😌
ilkgozagrimmm nefesimm sizin bebeğiniz küçük daha. Biraz daha kaldırıp emzirmeye devam edin. En azından 40 çıkana kadar
bitanem123 nefesimm malesef en fazla 3 saatte bir beslemen lazım canım 2 aylık oldugundan sonra kendı acıkınca kalkıyor. Biz yaptık actır dedık uyandırdık sız uyandırmayın
ikizminikler nefesimm benimkiler 26 günlük sarılığı geçtiğinden beri ben uyandırmıyorum genelde 3 saat uyuyorlar en fazla 4 oluyor kendi acıkınca uyanıyır zaten
sapling Khazely uyandırmana gerek yok ama illa içine sinmiyorsa 12 gibi rüya beslenmesi mi deniyor bilmiyorum uyurken emzir uyandırma ben öyle yapıyordum. Ama çok büyüyene kadar yapma alışır bu sefer. Bırak uyusun zaten çok uyanacak zamanı gelince 🤪
Arifcan Khazely canm benımde gece 1 de bazen 2 bir yatar sabah 7 bazen de 8 de kalkar 2 ay 17 günlügüz ac olsa uyanır merak etme 😘
Khazely Arifcan oh maşallah hep böyle devam etse keske 🥰şu ataklar hakkaten zor yav 2. Atakta gaz sancılarından kıvranarak uyudu geçen hafta 🤷♀️
Arifcan Khazely aynen canm ama zamnla gecyo bizim 1 aylıkken cok gaz problemimiz vardı sımdı cok şükür yok🤲🏻🥰
bitanem123 Khazely gündüz istediği kadar emsin gece alışkanlık oluyor uyku düzeni bozuluyor bu saat olmuş yeni yatıyor bide mümkünse sakın emerek uyumaya alıştırma ilk uykuyu pışpışlayıp uyut akşam yoksa meme içinde kalkıyor geceleri yarım saatte bır bızımkı