Gunesimm1 senceumrumdam1 kulaginizda ki delikten nasıl rahatsiz olabiliyorsunuz ki küçücük bisey görünmüyor bile 🤦♀️
senceumrumdam1 Gunesimm1 kulağımda ki delikten rahatsız oluyorum neden olmayayayım küçücük bir delik dediğiniz küpe takılmadığı sürece saçlarını topladığında vs. Gözüküyor hanımefendi bu benim rahatsızlığım sizi ilgilendirmez. Siz rahatsız olmuyorsanız kendiniz devam edin
psikolog-anne senceumrumdam1 kesinlikle, ben sünnet gerekli olmasına rağmen oglum aglayınca fena oldum, 😔
EslemDilan Minnossareannesi genel bir sağlıkçı, yeğenimini sünnet etmişti evde, bizde Ozaman sorduk en iyisinin 1 yaş olduğunu söyledi, erkek bebeği sünnet ettiğine göre, kız çocuğu hakkındada bilgisi vardır diye düşünüyorum :))
Elfydr Myworldgirl ilk kızımı 11 aylik iken kulağını deldirmistim. İkinciyi asla deldirmeyecegim. Kendi anlayıp isterse o zaman.
Icot Myworldgirl ben 9 aylıkken deldirmiştim eli arada kulağına gidiyordu ama en az 6-7 aylıkken deldirin bence. Biraz gecikince eli kulağına gidiyor hep. Öncesi de erken bence. Hiç iltihap fln da olmadı sürekli kremledim çevirdim küpeyi ilk delince azıcık ağladı o kadar sonra hiç ağlamadı.
Guzelkizimbenim Myworldgirl bende 6 aylıkken deldirdim ağlaması sadece deldirince oldu dükkandan çıkmadan sustu ve hıc birşey olmadi alerji iltihap
Myworldgirl senceumrumdam1 ya tabiki öyle bende öyle düşünüyodum ama çoğunlukla kız çocuklarında dikkat ettim küpe takmak için can atıyolar. Kıyamayıp yine deldirtiyosun belki orta okul zamanı belki sevmemeye başlar. Onun içinde geç olur çünkü küçükken istediği için deldirilmiştir. 🌟✨🌹