AsyaDuru Myworldgirl 6 aylıkken deleriz demişti eczane bende 6.ayda deldirdim az kalmış sizinde biraz sabret derim 🤗
Busegokce AsyaDuru Bende yaşını bekleyeyim diyordum. 7 aylığız bir sorun teşkil etmiyorsa hemen gidip yarın deldirmeye🥳
Ecreee Morfrenk yok canm anlamadığı için dokunmuyor…deldirdikten sonra ne yapacağınızı siz söylüyorlar.. eczacı bana küçük bir krem vermişti.hergun onu sürüp donderdim.cunku yara olmasin diye..ben bir hafta kadar yaptım sonra bakım dedim alerji olmuş mu diye bir kulağında hafif kan görmüştüm..hemen kremleyip altın küpe takmıştım..
Hunilianne Myworldgirl iltihap da önemli elbette ama bebeğin anneye duyabileceği güvensizlik de önemli bence.
EslemDilan Myworldgirl sağlıkçı bir tanıdığım var en iyisinin 1 yaşına kadar beklenmesi gerektiğini söyledi
Minnossareannesi EslemDilan Bende sağlıkçıyım ama çocuk doktoru değilse bu konularda eğitim almıyoruz 😂 uzmanlar 2 yaş diyor. Bana göre çok geç
senceumrumdam1 Ben kızımın kulağını deldirmeyi düşünmüyorum he deldirenler tabi ki beni ilgilendirmez ama bunlar küçücük çocuklar zamanı gelince belki istemeyecekler kulağımı niye deldirdiniz deyip belki sevmeyecek. O yüzden kendi zevklerim için bunu evladıma yapamam büyüyünce kendi deldirmek istiyorsa deldirsin.
BalYapanSinek senceumrumdam1 ben de aynısını düşünüyorum 😊 kızım büyüyünce kendi iradesiyle isterse deldirir tabi. Ama onu doğurdum diye bedeni hakkında söz sahibi olduğumu düşünmüyorum 😊 tabi konu sahibi istiyorsa 1 yaş sonrası daha uygun olabilir. Kulaklarıyla oynuyor çünkü bebişler. Çeker falan Allah korusun.
Myworldgirl senceumrumdam1 ya tabiki öyle bende öyle düşünüyodum ama çoğunlukla kız çocuklarında dikkat ettim küpe takmak için can atıyolar. Kıyamayıp yine deldirtiyosun belki orta okul zamanı belki sevmemeye başlar. Onun içinde geç olur çünkü küçükken istediği için deldirilmiştir. 🌟✨🌹
senceumrumdam1 psikolog-anne Şu kulağını deldirdiğinde ki çocukların ağlaması bile her şeye bedel şahsen ben dayanamıyorum izledikçe sinirlerim bozuluyor ve ağlamaya devam ettiği halde hala delmeye çabalıyorlar. O çocuğun dıştan hareketlerine baktığmda annesine bile sarılmıyor. Güvensizlik oluşuyor
EslemDilan Minnossareannesi genel bir sağlıkçı, yeğenimini sünnet etmişti evde, bizde Ozaman sorduk en iyisinin 1 yaş olduğunu söyledi, erkek bebeği sünnet ettiğine göre, kız çocuğu hakkındada bilgisi vardır diye düşünüyorum :))
senceumrumdam1 BalYapanSinek ya canım benim annem deldirmiş mesala ben hiç hoşlanmıyorum anneme kaç defa dedim niye deldirdin diye hoş bir şey değil benim iznim olmadan bedenime bunu yapılmasını yanlış buluyorum sonuçta bunu ömür boyu ben kullanıxam
psikolog-anne senceumrumdam1 kesinlikle, ben sünnet gerekli olmasına rağmen oglum aglayınca fena oldum, 😔
BalYapanSinek senceumrumdam1 benim kulağımı da deldirmişler ama asla küpe takmadım. Takmam da. Sevmiyorum çünkü. Tabi herkes evladı için en iyisini düşünür,o yüzden illa deldirmek isteyenlere de bir şey deme hakkım yok 😊
Gunesimm1 senceumrumdam1 kulaginizda ki delikten nasıl rahatsiz olabiliyorsunuz ki küçücük bisey görünmüyor bile 🤦♀️