busrasilra14 Kmsal78 canim benim bebegim 1 aylik ben simdiden aldim cunku yakinlarim ve cevrem kesinlikle cok ise yarıcagini cok zamsn harcadigini soyluyor. Zaten ebebekte piyonalisi 110 tl. Yani oylr cok da pahali birsey degik