Efendikadin2 normal sanırım benim ilk çocuğum o aylarda daha 7 kilo bile değildi ama ikinci bebeğim de sizin sorduğunuz aylarda 10 kiloya girmişti gene yapıya bağlı bir şey tabi ben ikisinde sadece anne sütü kullanmıştım mama için bilmiyorum bu cevabı canım sağlıklıysa bence hiç sorun yok DİE düşünüyorum