Synmannesi Aminn inşallah 😌😌 bende 22 yaşayacağım K.maraş’tan yazıyorum 💜 salçayı yağda kavuruyorum. Sonra üzerine sıcak su ekleyip bi tane bulyon atıyorum. Su kaynadıktan sonrada şehriyeyi ekleyip altını kısıyorum yavaş yavaş pişiyor. Ben kızıma yoğurtla yediriyorum. Isterseniz karıştırıpda yedirebilirsiniz. Ama ben ikisininde tadını tatsın anlasın diye ayrı yediriyorum