Hasfa çok teşekkür ederim. Ben de alıştırmak istemiyorum. Ama 2 ay sonra işe geri dönücem o süreçte kayınvalidem bakacak çocuğa. O yüzden onu yorsun da istemiyorum. Çoğu zamanını onunla geçirecek. Emziğe alışırsa belki işi de kolaylaştırır diye düşündüm. O da alıştırmak istiyor ama ben tamam demeden de bişey yapmıyor sağolsun. I zaman az daha büyüsün ben işe başlamadan vermeye başlıyım ☺️🙈