Nurella0742 ahhh canım 13 aylık oğlum berbat haldeyiz. Anne sütü ile besleniyor. Gece saat başı kalkıyorduk. Bazen uyumayıp oturuyorduk. Gazlarımız asla bitmiyor. Hafta sonu doktorumuz gece beslenmeyi kes artık o bebeği çok rahatsız eder dedi. Şuan dahada beteriz. Emmek istiyor. Vermeyince deliriyor. Uykuya tekrar dalamıyor. Oturuyoruz oturuyoruz. Anlayacağın bu uykular beter etti bizi