Baldantatli Annem 54 yasinda menepoza gireli yillar olmustu ama bir anda kanamasi olmaya basladi oarca sekkinde ayni sixin gibi rahim duvari kalinlasmis dedi parca alinacak dedi 11 de girdi ooerasyona yarim saat olmadan cikti 1 saate de hastaneden cikti . Hic birsey olmaz merak.etmeyin
Dorukdamla Aymiraaa Rabbim safi ismiyle şifa versin inşallah güzel haberlerini bekliyoruz🌹🌹Allah senden de razı olsun canım benim 🤲🏻🌹
Baldantatli Aymiraaa malesef rahim kanseri cikti sizi uzmek istemem simdi ameliyat olacak badlangic seviyesiymis ama tahlil.isleri daha zorlu cikti onlari hazırlamak daha zormus bi ameliyat gunu almak ocin ugrasioz
Aymiraaa Baldantatli çok geçmiş olsun erken teşhis hayat kurtarır içinizi ferah tutun pandemiden ötürü çok yoğun hastaneler hormonlarım düzgün çalışmıyormuş benimde ilaç tedavisi başlandı maalesef sütüm azalacakmış buna çok üzüldüm
Aysel0609 Aymiraaa merhaba benimde 2 aydir devam ediodu kanama paeca aldilar, kan degerlerjne baktilar normal, hormon felan bakmadilar ama , biopsinin sonucunda mi belli oldu acaba hormon sonuclari, bebeginiz kac aylik acaba, bu arada cok gecmis olsun
Aymiraaa Aysel0609 bebeğim 11 aylık çok sağolun evet biyopsinin sonucunda belli oldu eğer olsaydı sizdede belli olurdu endişe etmeyin sizede geçmiş olsun
BKumsal Aymiraaa Korkmayın birşey olmaz. Hem olsa kimse ameliyat olmazdı. Çok geçmiş olsun. Sonucu paylaşırsanız sevinirim.⚘
Aymiraaa Aysel0609 evet o akşam durdu 1 gün sonra yine başladı maalesef ilaç kullanana kadar kesilmedi
Aymiraaa Havvakus rahim kalınlaşması çıktı ilaç kullandım 15 gün çok şükür kanamam kesildi ama hala düzensiz