Aymiraaa Kızlar gece gece aklıma takıldı 1.5 aydır kanamam bitmiyor 2 hafta önce doktora gittim pco hastalığım var yıllardır normal olduğunu 1 2 güne geçmezse parça alıp biyopsiye yollacağını söyledi bugün tekrar başka bir doktora gittim kan değerlerime baktı protein kaçağı var ( gebe değilim ) rahim duvarın çok kalınlaşmış parça alıp bakmamız lazım dedi buraya kadar sorun yok ama narkoz verip alacağını o şekilde benim daha rahat edeceğimi canımın yanmayacağını söyledi bunada tamamım korksamda ama babam aklıma soktu rahmine bi zarar verirmi bu işlem diye ve aşırı kafam karıştı daha 27 yaşındayım rahmime bi zararı olurmu doktora sormak aklıma gelmedi yarın sabah parça alınacak ben sabaha kadar dayanamıcam sanırım işlemi yaptırmazsamda ne sorunum olduğunu bilemicem bana bi akıl verin 🤧
Dorukdamla Aymiraaa tam bilmiyorum.ama sorun var mı yokmu ona bakıyorlar ki müdehale edilsin bildiğim kadariyle ayrıca çok geçmiş olsun Rabbim şifanızı versin inşallah 🌹🌹🌹🌹
Baloglum93 Aymiraaa bi zarar olacağını sanmıyorum ama dünya hali herşey olabilir lakin parça aldırınca bazılarında düzeliyor kanamalar
attbianne Aymiraaa anestezi altında yaptırmanızı tavsiye ederim yasanacak bı acı durumunda psikolojinizi etkilememesi için rahimede zarar vermez doktorunuz uygun gördüyse yaptırın erken müdahale önemlidir
BKumsal Aymiraaa Korkmayın birşey olmaz. Hem olsa kimse ameliyat olmazdı. Çok geçmiş olsun. Sonucu paylaşırsanız sevinirim.⚘
Swtlna Histereskopi sanırım bahsettiğiniz şey, eğer öyleyse çok kolay bir işlem, zarar vermek bir yana rahim duvarlarını yeniliyor, ben yaptırdım, korkmayın
Aymiraaa Swtlna ismini bilmiyorum parça alıp biyopsiye yollayacağız dedi içim rahatladı teşekkür ederim 🙏🏻
dryyc Bir sıkıntı olmuyor rahat olun. Benim hem annemden hem kayınvalidemden aldılar. Çok küçücük bir parça alınıyor başka bir şey yok.
Aymiraaa dryyc teşekkür ederim aldırdım şimdide verilen ilacı içerken bebeğime zararı olurmu diye düşünüyorum
Dorukdamla Aymiraaa Rabbim safi ismiyle şifa versin inşallah güzel haberlerini bekliyoruz🌹🌹Allah senden de razı olsun canım benim 🤲🏻🌹
dryyc Aymiraaa geçmiş olsun. Emzirdiğinizi söylediyseniz o şekilde uygun bir ilaç vermişlerdir diye düşünüyorum.
Aymiraaa attbianne anestezi altında sabah yaptırdım dediğiniz gibi daha rahat oldu umarım bişey varsada erken teşhis olur