Clementine_ ebebek te bir yoğurt mayası var toz, ismini hatırlayamadım. Ben onunla yaptım birkaç kez çok güzel tuttu.
ama yoğurt Makinesi kullanıyorum onun da etkisi vardır belki.
bir de makine yokken fırını biraz ısıtıp kapatıp yoğurdu sarıp içine koyuyordum, bu şekilde de güzel tutuyor.