Zeynep_AlyaninAnnesi ikinci normal doğum yapmiş biri olarak cok güzel geçti doğumum 💞🧿ama her doğum ayrı bi macera tabiki🥰umarım sizinki benimkinden de kolay geçer ,9 cm açıklıkla gittim hasteneye ,sancı geldikçe evde iş yapmaya çalıştım ,aşırı yormadan kendimi ,süpürgemi paspasımı,sonrasında birde sıcak duşa girdim ,kendimi temizledim 😅 zar zor olsada ..20 dk dha gelmeseydin evde doğum olurmuş dediler 😂🧿🧿😅onu duyunca panik oldum tabi 40 dk doğum yaptım🙈🥳olabildiğince sakin ol ,kanaman ve suyun gelmeden korkusuzca evde beklemeni tavsiye ederim 💞