Zeynep_AlyaninAnnesi ben sezaryen liyim ama ablamın ilk doğumunda içerden 11 dışarıdan 11 toplan 22 dikisi vardı kadını parcaladilar bildiğin 2.de sezaryen olacağım psikolojim kaldırmaz falan dedi 37.haftasında annemlerde hep beraber yemek yerken ayağa kalkması ile suyu geldi apar topar hastaneye gittik dogumhaneye almaları ile ebe geldi eşyaları verin dogum başladı die yarim saat içinde ensarimiz kucağımizdaydi ve 0 dikis ile yani diyecegim korkmayın Allah yolunu veriyor 🤲