hilaliii Bugün 9 aylık oldu 🙈
Ek gıdaya aramız iyi şükür, ama bazen bozulabiliyo.
Hiç dişimi yok belirtimiz de yok 🤷🏻♀️
Alkış yapıyo, beni bazen taklit ediyo, Emzirirken memeyi bılamıyomuş gibi kafayı sallıyor oyun yapıyo en çok o halini seviyorum 😍😂
1 aydır emekliyo, koltuğa tutunup kalkıyo yürüyo. Bugün oturma denemeleri yapıyo ama totosu çok değerli acır diye korkuyo elini uzatıp yardım istiyo 😂
Gece uykuları berbat yarım saat 1 saatte kalkıyo emmek için. Gündüz uykularını düzenleyin dedim kju da batırdım iyice 😂 Aklıma gelenler bunlar.