hilaliii bizde 8.ayımıza girmek üzereyiz oturuyoruz,emeklemeye çalışıyoruz bir ileri üç geri şeklinde ayakta tuttuğum zaman pat pat adın atmaya bayılıyor sepette gezdryrum bazen evin içinde😂 ek gıdayla 7.ayımıza girdikten sonra alıştık çok şükür ama sanrm atak haftasına girdik bazen sebepsiz çok ağlıyor kucakta sakinliyor uykuya aşırı dirençli hale geldi son bi kaç gündür uyumak istemyr pat pat ayağyla vuruyor uytma diye😂 bizde de henüz dişler çıkmadı