9 buçuk aydan sesleniyorum anlattıklarınızın bin misli kolik oğlum hız kesmeden devam hala aglak ne yapsam memnun olmaz neler yapıyorum yemeklerinde oyunlarında ne bileyim aktivitelerde ama yok 2 dkka bile sürmeden basıyor yaygarayı susturmak ayrı güç zor anacım vallahi napacagımı şAştım geçer dediler 6 aydan sonra gaz sorunu olmadı ama ağlamaya huysuzluga huzursuzluğa çare bulamadık hala aynı bende hep bi bizmiş böyleyiz diyordum ama değilmişim nasıl başlarsa öyle gidiyormuş kolikti hep aglaktı hala aglak anne diyor benimki ama aglarken anniii ba baa de de gel gel ama hep ağlıya ağlıya der güzellikle dilinden duymadık 😂@