Merhaba arkadaşlar artik ne yapacagimi şaşırmış durumdayım kızım 5 aylık oldu doğduğu günden beri hep huzursuz hep ağlak ne yapıyorsak olmuyor olmuyor açken ağlıyor token ağlıyor hiç bir şeyle oyalanmiyor uyuturken agliyor uyanırken ağlıyor doktorada götürdük sonuç yok artij resmen bittim. bizim sesimizi apartmanda duymayan kalmadı herkes bizi dinliyor , Çocuğu şöyle yanima alıp sevemedim doğru düzgün bir fotomuz bile yok ne kendime bakabiliyorum ne eve nasıl geçecek bu zaman sanki sadece ben böyleymisim gibi çaresiz hissediyorum 😪😔