Biz de 53 günlüğüz ,atak haftamızdı mahvetti bizi 😅 belli bir uyku saati yok ama genelde 2 de uyur saat 10 da kalkar .Gece de 2-3 saatte bir emmek için uyanır .Dalması bazen 2 saati bulur .Bizimki de kolik bir bebek.Gaz için Nurse harvey bize çok iyi geldi ama şimdi de 4 gündür kabız ☹️annelik gerçekten zor zanaat 🌝