Cookanne gaza çözüm mü…. iki kez hastaneye gittik koştur koştur. Ağlamaktan helak etti kendini. Şu an akşamları relactaz ve sap simplex kullanıyoruz. Çok zorlandığında bir tane de yarın fitil kullanıtoruz akşamları yine. Probiyotik olarak da sabahları biogai veriyorum. Doğumdan beri kahve bile içmedim korkumdan. Bide kız çocuğu daha az gaZlı olur diyorlardı 🥲 çok krize girdiğinde temiz hava alsın dedi doktoru, saat kaç olursa olsun ya camdayız ya da sokakta valla. Geçen gece 2 de kapının önünde takılıyorduk🤣 gündüz uykuları 2 haftdır rezalet 10-15 dk ama atak haftasındayız biz o da çok etkiliyor. Ve bence herkes aynı durumda hiç canını sıkma geçecek bi şekilde. Bide kurutma mak. İle ayaklarını ve karnını ısıtıyorum sıcaklık inanılmaz rahatlatıyor gaz çıkarıyor sesi de mayıştırıyor zaten.