Mom091 5-6 senedir yaptırıyorum, hatta en son cuma günü yaptırdım. Bi arkadaşın da dediği gibi ombre sizi rezilde edebilir çok güzel de. Yaptıracağınız kişi çok önemli, mutlaka daha önce yaptıklarına bi bakın derim. Daha önce memleketimin en iyi en pahalı kuaföründe yaptırdım ve memnun kalmadım ama bu sefer doğal oldu içime sindi. Ben hemen hemen 1.5-2 sene aralıkla yaptırıyorum çünkü saçı yıpratıyp ister istemez.