Evlenmeden önce yaptırdığım ombrem efsaneydi 2 yıl kullandım akma kokma yapmadı saçlarım hiç karışmazdı. Çocuktan sonra tekrar Yaptırırım hiç mutlu değilim saçlarıma bakım uygulayamadığımdan yıpranıyor ondan dolayı sanırım. Çocuk büyüsün biraz tekrar uzasın saçlarım tekrar boyatıcam