zeliihaaa Esraaaates güveniyorum cabım kamera aldım birde sesini duyar mısın diye sordu eşim ağlarsa hemen yan odamda odası
Esraaaates zeliihaaa ınan kamera olmasa bile Rabbim bırsekılde duymamızı saglıyor 🤩yada bebeğiniz kendını duyurmayı başarıyor ben ilk gün iki saatte bır alarm kurdum kalktım baktım tık yok şimdi kapısı kapalı uyuyor ıh dese eşimde bende duyuyoruz 🙂🙂😍
littleprincemom Nazli1111 bende bu yüzden bırakamıyorum 10 ayligiz o orda tek yatacak falan icim elvermiyor yatsın benle biraz daha bakalim😀
Esraaaates Nazli1111 Asla öyle düşünmeyin ilerde cok zorlanırsınız odasını ayırırken herseye bebeklıkte baslamak daha ıyı ama siz memnunsanız tabı bırsey dıyemem 🙂