Ben de ayni ikilemdeyim. 2 eylülde biz de tam 5 olacağız 😊 şuan beraber yatıyoruz artık kendi yatağına alışsın diyorum işe başlayacağım çünkü gece uykulari düzenli sadece 3-4 saatte bir beslenme için kalkıyor. Ama çok tereddutteyim henuz doktorumuza sormadım. Napayim bilemiyorum bir yanım baharı bekle diyor bir yanım şimdiden basla diyor 🤷♀️