Amargi_nes Sdaa oy minik doğmuş. Sağlıklı olması en on planda büzler için. Hepimizn bebekleri sağlıkla buyur Insllh
Sdaa Amargi_nes evet çok minnak ti halende öyle gözumüzde sanki hiç büyümüyo gözümde sizin dediginiz gibi sağlikli olsunda gerisi boş
Oznurm Sinem_ayaz masallah bizim de dogum kilomuz 2.800dü 2aylıkken ise 4.600 oldu yazılanlari okuyunca biraz zayıf kalıyo benım kızım siz sadece anne sütü mü verıyosunz ben öyle yapıyorum mama vermelimiyim
Sinem_ayaz Oznurm sadece anne sütü veriyorum canım 1 aylıkken 4300 dü dün 2 ay kontrolünde 5700 olmuş saatli emzirmiyorum bebeğim ne zaman isterse veriyorum gece uykusu pek yok gece de sık emiyor
Mervesnsz Oznurm herşey. Ama şöyle bişiy var bana yarayan sana yaramayabilir kuzum. Deniyceksin. Ama kahvaltın mükellef olsun asla atlama rezene çayını iç günde 2 kere ve mutlaka kompostu ve bebeğin istedikçe emzir istekli oll bol su 💪 bol sütlerinz olsun 🐘