2cocukluhayat2 Merhaba anneler Her bebek çok farklı elbette biliyorum ama merak işte. 2. Ayınızda bebeklerinizin boy kiloları neydi acaba? Şimdiden tşk ederim
Sdaa Amargi_nes Anne karninda bebekte gelişim geriligi vardi canim 39+3 de doğum yaptim 2 kilo dogdu kizim
Oznurm Sinem_ayaz masallah bizim de dogum kilomuz 2.800dü 2aylıkken ise 4.600 oldu yazılanlari okuyunca biraz zayıf kalıyo benım kızım siz sadece anne sütü mü verıyosunz ben öyle yapıyorum mama vermelimiyim
Amargi_nes Sdaa oy minik doğmuş. Sağlıklı olması en on planda büzler için. Hepimizn bebekleri sağlıkla buyur Insllh