melikeeomeer Sevcanumutbora- modaala butik Sametkeskinbutik İnstagramdan satış yapıyorlar ve ben iki sayfadan da çok memnunum
kubra_s Sevcanumutbora- onuk giyimden aldım 2-3 kere cidden kalıteli manken üzee modellerden daha güzel durdu onun dışında zara mango hepsinden tunik tarzı ürünler alıyorum
Merila Deletedmom25 ablama kaban kendime elbise aldım. Ölçüler çok uyumsuz dikişler berbat😬😑 Ama nedense fotolar beni çok cezbediyor her seferinde kendimi uygulamada favorilerken buluyorum🤭
defmommy Kbrckr52 katılıyorum bende aldım 38 beden turuncu takım aldım 44 beden siyah bişey geldi ayrıyeten bir gömlek aldım 1 tl bile verilmez sofra bezi bile daha guzeldır hiç begenmedim ama iade falan ugraşmadım attım