2lokummannesiii en çok gözümü korkutan şey şu iki yaş sendromu 😒 kuzenimin oğlu 17-18.aylarda başlamıştı anlattığıniz gibi istediği olmadı mı kendini atmalara, inatlasmaya, sebepli sebepsiz ağlamaya. Düşünün birden konuşmayı kesmişti inattan. İlk bu olay başladığında kuzenim korkmuştu bir sorunu mu var konuşmayı bıraktı falan diyerek uzmana götürmüşlerdi. Gittiğinde hiç birsey yokmuş gibi klinikte ki herkesle iletişim kurmuş, doktor iki yaş dönemi olabiliyor ustemelemeyin vs demiş eve geri dönüyorlar yine aynı. Uzunca bir süre mecbur kalmadıkca tek bir kelime çıkmadı ağzından. Bazı tepkiler çocuktan çocuğa değişse de genelinde bir hircinlik,sinir,iştahsızlık, ağlama krizleri oluyor. İnatlasmayin, ısrarcı olmayın, enerjisini atmasini sağlayın, olabildigince sabırlı olun deniliyor. Anne ne halde diye düşünen yok 😂😂