2lokummannesiii Allah aşkına oğlum 17 ay 11 günlük kendini yerden yere atıyor kendisine vuruyor bir de sadece eşim yapma dediğinde yapmıyor. Ben tepkisiz kalmaya çalıştıkça başım ağrıyor mideme vuruyor. Bu ne şimdi 2 yaş sendromu bu kadar erken gelemez değil mi?
[silindi] 2lokummannesiii 2 yaş gelmeden, 2 yaş güncellemesi gelmiş 🙈 Benimde oğlum 18 aylıkdan beri aynı istediği olmasın kendini yere vuruyor, ağlıyor bir hafta sonra 20 aylık olucak. Sinirden, stresden öldüm artık.
shmsevval 2lokummannesiii benimkide aynı ya kafasına vuruyor sinirleniyor atıyor kendini yerden yere. Birşeye hayır oğlum yapma diyeyim hemen eşyalara vurmaya başlıyor 😞😞
Zeyzey2019_ 2lokummannesiii gelir valla. Tam o aylarda başladı bizde belirtiler. 24 aya 1 hafta kala artarak devam ediyor. Bir gün evin camlı kapıları tepemize inecek ama ne zaman diye merakla bekliyorum.
Ssssraa 18 aylık dönemde başlıyor malesef 🤪 benim oğlum durduk yere,yere oturuyor ve kalkmıyor sürükleniyor. 20aylık olacak
2lokummannesiii [silindi] kesin güncelleme bu belli aşırı huysuz yoruyor beni diyorum ya başım çatlayacak kendimi sıkmaktan
2lokummannesiii shmsevval evet aynısı benimki bağırmakta çözüm değil tepkisiz kalıyorum ama gel içime sor 😬
shmsevval 2lokummannesiii bende tepkisiz kalıyorum bağırınca vicdanım sızlıyor uyuyamıyorum gece dert oluyor ağlıyorum. Güzelce sakince içimden dişimi sıkıp yaptığı davranışın hoş olmadığını anlatmaya çalışıyorum ama nafile 😭
2lokummannesiii shmsevval yok olmuyor ya gerçekten yanlış olduğunu söylesekte daha tam anlamıyorlar ki. Yani bağıımakta çözüm değil. Sessiz kalıp başka odaya geçiyorum arkamdan geliyor.
2lokummannesiii Ece123 aynen ben de. Mesela sallanan atlar var ya koltuğun üstüne koyacakmış ve üstüne binecekmiş en basiti bu.
2lokummannesiii Ece123 Allahım sabır versin ne diyim. Yerden yere atıyor mu kendini bir de kendine çok vurmaya başladı.
Ece123 2lokummannesiii kendine bir kaç kez vurdu kafasını iki üç kez duvara vurdu ama onu oyun sandı yaptı o ara sınırlı değildi ama çok fena aglima ve bağırma huyu var kıpkırmızı oluyor bişey göstermek için elinden bişey alsak koşarak duvarın dibine gidip ağlıyor
Mom980 22.5 Aydan bildiriyorum her şey hala aynı 😂 17 aylıkken başladı bu durum biraz azalma var ama tamda anlattığın gibi canım 😒
Swtlna Çookkkkkk zor sabrediyorum ben, bazen kızıyorum artık, sonra da vicdan azabı :( bi de ben kızınca sakin ol anne diyo, iice elim ayağım dolaşıyo…2 yaştan sevgiler
Sadem1 21 aylık kızım aynı. Uykudan uyanınca beş karış surat ağlama krizleri uykuya geçişte ayak vurma direnme 😰 geceleri uyanınca çığlık çığlığa bağırıyor. Allah kolaylık versin valla. 2 yaşına gelince doğum yapıcam. Kafamda deli sorular🤯
2lokummannesiii Sadem1 evet mesela gündüz uykusunu az uyuyup kalktı geri dönmedi uykuya ağlayıp durdu.