Remkoc BiZde bebeğime on günlükken başladık.Benim üçüncü yavrum..Bir bebek gazlıysa ne yaparsanız yapın o gaz sancısını çekiyor.Maksat bir nebze olsn rahatlatmak zaten.Allah yardımcınz olsn..Bugun ikinci ayımız bitti.Daha iyiyz gaz konusunda artık kendisi çıkarıyor gibi duruyor ama sap bitene kdr devam.