Merve5555 Kesinlikleeee. Erken yatırıcaz diye çocuğuda kendimizide stres altına sokuyoruz. Sonuç uyuyor ama gece milyon kez uyanıyor. Uykusunu aldığı için derin uykuya geçemiyor. Böylelikle hem biz hep bebekler kaliteli uyku uyumamış oluyoruz. Robot gibi yapıyoruz çocukları. Taa kii uyumuyor diye doktora gidene kadar. Doktorumuz kızdı. Tabiki çok geç saatlere kadar uyanık kalmamalı ama izlem yapıp ne zaman uykusu gelirse ozaman uyutmalı demişdi. 8. Aydan beri oğlumda mutlu bende. Diş dönemlerinde falan illaki düzenimiz bozuluyor ama geçici olarak. Akışına bırakmak, çocuğu dinlemek, anlamak gerek. Her çocuk bir değil ki 9 deyince uyusun. Burda her bebek 9 da uyuyor. Hayret içindeyim. Erken yatıp kesintisiz sabaha kadar uyuyan bebeklere ♥️🌸