Kızlar normalde ben bebeğimi akşam en geç 9 da yatırırım ama bir saat sonra uyanır yine uyuturum böyle böyle sürekli kalkar. gece de en fazla 3 saat uyur sonra 2 sonra 1 şeklinde devam eder sabah en geç 8 de kalkar. dün mecburi sebeplerden dolayı akşam 8 de yatırdım 9 da kalktı ve uyutmadım saat 11 buçkta uyutabildim bir takım sebeplerden dolayı. sonra bebişim gece yalnızca bir kez kalktı. Ve inanamadım saat başı kalkıyodu nerdeyse. Acaba 9 değilde daha mı geç yatırsam diye düşünmeye başladm ama bebek bu sonuçta erken yatmalı sabah erken kalkıyor. şaşırdım vala. 6 aylık bu arada. tesadüfen mi öyle oldu anlamadım ki. siz nasıl yapıyorsunuz ne düşünüyorsunuz?