Post açmıştım oğlumun kulakları ağırıyor sanırım diş yüzünden evde ne yapabilirim diye sormuştum sizlere.. malesef diş yüzünden değilmiş yatırarak yedirdiğim için östaki borusunda basınç oluşmuş. Oğlumun bu yüzden kulakları ağırıyormuş. Ayrıca 4 diş birden geliyormuş.. Sizlere tavsiyem oturmaya başladıktan sonra asla yatırarak yedirmeyin.. Günlerdir ikimizdede uyku yok Allah yardımcımız olsun 😢