Gunesimm1 büyüdü bir buçuk yaşında 😃 seninkinin ayına uygun mu bilmiyorum ama doktor hastalık falan için kış aylarına şöyle bir şey önerdi elmaya karanfili batırıyoruz tüm şekilde haşlıyoruz elmayı haşlanınca kabuğu çıkıyor zaten o elmayı da karanfilsiz kabuksuz öyle yediriyoruz ayvayla da yapılabilir canım belki faydası olur bir de eğer solunum yolu enfeksiyonu varsa ceviz perdeleri var hani kırınca içinden çıkıyor onu suda kaynatıp suyunu içirdim ben çok küçüktü onunla bronşitten kurtulduk