Evet kızlar böyle birşey olabilir mi ? Kızım asla sıvı şeyleri tüketmiyor sevmiyor. Meyve suları bitki çayları hattâ su bile zor bela gün içinde su iciriyorum onda bile vicdanim rahat etmiyor zorla yaptığım için ama mecburum çünkü asla içmiyor. Meyvenin ’ne kendisini ’ne suyunu içiyor zaten ama onu da muhallebisne falan katıyorum bir şekilde onuda hallediyorum. Ama bitki çayına çözüm bulamadım. Acaba diyorum mesela çorba yapdım içine biraz demledigim papatya çayından veyahut ıhlamurdan katsam olur mu?