Sumeyyem endişe edip hem üzülüp hem de sinirlendiğinizi tahmin edebiliyorum aynı dönemde aynı duyguları yaşadım özellikle dedesi bu çocuk niye konuşmuyo bilmem kim bunun gibiyken şarkı söylüyodu falan dedikçe 😒benim kızım da söylemeyip ağlıyodu belli ki söyleyemediği için o da kendini kötü hissediyodu ama bunu o günlerde anlayamadım, 18 aylık olana kadar ekran telefon göstermedim. Şu an 24 aylık son 2 aydır dili açıldı yani 22 aylıkken ufak ufak söylediğimi benzeterek tekrar etmeye başladı. O kadar değişik bi zihinleri var ki gerçekten biriktirip hafızaya atıp ummadığınız anda kelime söylüyolar son 1 haftadır 2-3 kelimelik cümle kurmaya başladı mesela ☺️sadece biraz sabredin ve izleyin