Sumeyyem Çok normal değil mi bazı bebekler daha fazla kelime söyleyebilir bu sizin bebişinizin geride olduğunu göstermez. Benimde oğlum bir hafta sonra 20 aylık olucak. Anne, baba, dede, mama, attı, açtı, şaka, karga, pisi pisi, ada, gel, by by gibi kelimeleri sölüyolar oda canı isterse. Çok normal yani endişelenmeyin 🌸