Ilknuraltun daha yeni başlamışsınız bu çok çok normal bi durum kendinizi üzmeyin lütfen. Ben tam 6 aylıkken başladım ek gıdaya ve neredeyse 8. Aya kadar ediğiniz gibiydi yutmazdı bekletir diliyle ittirirdi eliyle mıncıklar ağzına asla götürmezdi yavaş yavaş alıştı öğrendi ve 8 ayda parmak gıdalara geçince daha da düzene girdi. Alışacaktır ama yutmuyo diye tamamen pütürsüz blender dan geçirilmiş gıda vermeyin hep çatalla ezin sonra alışma süreci daha uzun sürüyo