Ilknuraltun canim benim bebegimde hic sut icmedi.formul mamayla beslendi..4ayindan artik ek gida donemine gectik..evet zorlandik biraz ancak cok sukur ustesinden geldik.zamanla duzelecek.hic aglama moralini bozma.yemesi icinde zorlama..benimde etrafimda neler neler diyen oldu.kaynanam dahil..hic takmadim.benim bebegim kendim bilirim.doktoru saglikli diyor sizlere ne dusmus benim bebegimi dusunuyorsunuz..dusunmuyorlarda aslinda sadece moral bozmak niyyetleri..hic takma kana rahat olsunz.vallahi kilolu olupta sagliksiz olduguna, kilosu az olsun saglikli olsun.