Merhaba kizim 3.5 aylik…
Dogdugundan beri benim tersime gelmezi sebebiyle sol gogusten emziremez sag gogusle tek gogusle ilerliyoruz..
Bu yuzden dogdugundan beri sut artirmaj icin ugrasiyorum.. tamamen benim hatamdan dolayi sol tarafta sut kalmadi bebegmde artik o tarafta emmek istemiyor.
Bebegim bnm suan 2 dk zor emiyor .. ama kilosu boyu normal sinirin ustunde su sure olayina asla takilmayin..
2 dk emer birakir benim kizim..
Ac olsa uykuya dalamaz huzursuz olur.. kndini belli eder zten
Regl isine gelirsek evet 2 kez.regl gecirdim sutum azaldi.. ama gecirdigim icin azalmiyor vucutta ostrojen hormonu azaldigindan ztn erken regl oluyoz sutte az gliyor..