Dilos01 tabiki bebeğimm eğer doymasa, süt yeterli olmasa emin ol ne çiş yapar ne kaka. Zır zır ağlar bide açlıktan anlarsın zaten doymadığını. Mide kapasitesi kadar emiyolar daha o küçücük annesi 🥲 bide büyüdükçe çene kas kuvveti artıyor daha güçlü çekiyolat memeyi daha çabuk boşaltıyorlar o yüzden hiiç dert etme 🥰 ha bide bebekler ilk 4-5 dakika doymak için emer geriye kalan 10 dakika sadece anne ile bağı için emermiş. Keyif için yani😻