zdm00 şöyle anlatayım canım doğumdan sonra ilk günler gelen kolostrum bebege faydalı olan ancak süt oluşumu sonradan oluyor, bebeğin ilk emdiği sütün sulu kısmı yağlı kısım en son gelıyor size tavsiyem kılo alımı az ise bebek emdıkten sonra bırakınca hemen sütü sağıp tekrar verin yağlı kısım bebeğe kilo aldıracaktır ben ilk ayımda öyle yapıyordum kılo alımı azdı şimdi gelişimi daha iyi