Bizim doktorumuz Türkiye’de tek doktor uyku danışmanı. Doktoru olmadan bu işi yapan bi sürü uzman var ama doktor olup yapan sadece bizim doktorumuz. Ve öyle çocuğu ağlatarak uyku eğitimi verenlerden de değil. Benim kızım kilosu az olmasına rağmen. 2 aylık bebek geceleri 4,5-5 saat uyuyorsa elleme dedi doktor. Mızmızlanırsa tabi ki emzirmelisin. Ama çocuk mızmızlanmadan uyuyorsa elleme bence. Eskilerden düşünün saat mi tutuyormuş anneleriniz sizi emzirirken. Valla benim annem her istediğinde verdim hiç saate bakmadan diyo. Uyurken ellemezdim diyo. 2yaşına kadar da emmişim ben. Katılıyorum ben bu görüşe. Bazı doktorlar uyandır emzir dese de ben çocuğun uykuya da ihtiyacı olduğunu düşünüyorum