daisybebek kaşık biberon hem sizin için hem bebek için çok zahmetli olur bence. Biberonların üzerinde ucu oluyor onu kullanabilirsin yavaş akışlı olması iyi olur zaten anne memesinden de süt çok hızlı gelmiyor sonuçta hızlı akışlı biberona alışır sonra. Benimki hala yavaş uçla içiyor hemde emiyor 😇