prmerve Farklı birşey soracağım 1 ay önce sağdığım sütü buzluktan akşam dolabın alt gözüne koydum sabaha kadar kendiliğinden çözüldü, ılık-sıcak suda ılıttım ama bebeğim içmedi😔 acaba ısısınımı ayarlayamadım yoksa tadımı kötü geldi bilemedim. Mecbur 150 ml sütü döktüm .Bir sürü süt var hep geceleri zorluklarla sağdım içmezse çok üzülürüm. Siz nasıl çözdürüp verdiniz?