Rules aynen o şekilde izi kaldı ama öyle olmasi gerekiyormuş aşının tuttuğunu gösteriyormus bazılarında hiç iz olmazmış yada arkadaşın dediği gibi akıntı şeklinde olurmuş kızarıklık vesaire . Bakalım bizde Çarşamba olacağız umarım sıkıntısız bı şekilde atlatiriz