Elf58 her doktor farklı şeyler söylüyor arkadaşımla aynı gun dogum yaptık aynı hastanede ona bıde esınede aşı yapıldı bebegı dogdu gun bebegıde aşı yapıldı ama ne bana nede esıme yapmadılar bebegımede yapmadılar 2 aylık oldugu zaman aşı yapıldı ve arkadasımın bebegı sımdı 8 aşısı benım bebegımın 5 tane aşı yapıldı suana kadar bende hıc bır sey anlamadım