Aysin BaybarsAli şuan kızım 20 günlük aynı kremi kullandım canım her emzirmeden sonra mutlaka sür benimde yara olmustu hatta bitanesi kanadı emdikçe düzelmeyecek diye düşünüyordum 3 gündür çok şükür acıda yok yara olan yerlerde iyileşti 1 haftaya kadar geçer seninde canım
Hlal BaybarsAli ne çekmiştim o acidan ya ağlaya ağlaya günlerce ,fucidin krem etkili olmusdu ,şimdide kızımın dişleri çıktı.isiriyo yine maf oldu göğüs ucum ama bu sefer ise yaramiyo o krem nedense
Ay-Bek BaybarsAli lansinoh da kullandım herşeyi denedim mumsy natural sayesinde güzeldi göğüs uçlarım emzirirken ağlıyordum ben de acıya fiyatı biraz pahalı ama parasını hakediyor bir de temizlik losyonu var aynı markanın ikisini bir alıp kullandım tek onlar geçirdi yaramı
Ebrudgnclskn BaybarsAli canim çatlak varsa antibiyotikli yara kremi olan fito krem kullan doktor bana onu önermiş ti bir haftaya iyilesti.emzirmeden sonra surup pedle kapatiyordum.emzirecegim zaman isla sulu pamukla siliyordum.benim iki göğsümde iyilesti tavsiyedir.😉
BaybarsAli Dorika makina kendi yavaş tempodan başlıyor , sonra yavaş yavaş artıyor , ama çatlak olduğu İçin sanırsam çok canım yandı ben de hemen kapattım 😞
denizmavisi1 BaybarsAli canım bende makinayı sırf o yüzden almıştım ama çok daha fazla yara yaptı canını acıtıyosa kullanmaya devam etme bence elinle sağ ondan daha iyi 😕
Duygu-Y BaybarsAli zeytinyağında buldum ben çareyi. Bir ay 40günden önce iyileşmedi. Allah yardımsın olsun çok zor. Eğer süt sağma makinen varsa iyileşene kadar sağ çünkü bebekler daha çok çekiyor daha çok açılıyor yara. Benim tek göğüstü öyle düzelttim ama geçecek merak etme
Asillburcu BaybarsAli sadece Lansinoh krem kullandım 1 ayda anca fayda etti çok sızlıyordu emzirmekte çok zorlanıyordum ağlıyordum resmen çok canım acıyodu ama geçti çok şükür 3 bucuk aylığız şuan bi sıkıntı yok yarayla ilgili
BaybarsAli Garmastan pomad aldım 110 TL 😂 şimdiden iyi hissediyorum 😂😂😂 şaka bir yana sürdüm bakalım kaç günde iyi gelecek