BaybarsAli merhaba canım öncelikle geçmiş olsun. Bende 2 ay önce doğum yaptım ilk 20 gün kabus gibiydi. Göğüs uçlarım mahvolmuştu yara çatlak iltihap resmen yarılmışti. Bebeğime ağlaya ağlaya süt verdim.. eşimin almadığı krem kalmadı. En sonunda doktorum bana silvermoonun gümüş koruyucu kapaklarını önerdi aldık. Hızlı bı şekilde kargom elime geçti sadece 3 günde geçti çok şükür çok.memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum. ,😍